2013 m. kovo 29 d., penktadienis

STATKEVIČIAUS STILIAUS METAMORFOZĖS

Sveiki ! Sveiki !

Būčiau ne aš, jei mano tinklaraštyje nebūtų bent vieno įrašo apie mano Dievą JUOZĄ STATKEVIČIŲ . Praeitą savaitgalį praūžusioje "Mados Infekcijoje" Statkevičius pasirodė gerokai pakeitęs savo išvaizdą. Daugelis Jį atpažino, tik pamatę nuotraukas internete. Nors mados guru išvaizdą pakeitė gan senokai, mūsų šalies spauda, kaip visada sureguoja pavėluotai ir apie tai pradėjo rašyti tik dabar. Daugelis žmonių mano, kad ši hipsterio šukuosena ir itin šiemet madinga barzda, Juozą Statkevičių sendina ir Jam visiškai netinka, aš stoju į kitą barikadų pusę ir sakau, kad naujoji šukuosena suteikia jaunatviškumo ir puikiai Jam tinka  , nes kaip sakoma "Gražiam žmogui - viskas tinka ". 


J.STATKEVIČIAUS IŠVAIZDA ANKSČIAU


 
O ŠTAI TAIP JIS ATRODO DABAR
Juozas Statkevičius 

O kokia Jūsų nuomonė, apie naująją J.Statkevičiaus išvaizdą ?

Bučkis
- i.

2 komentarai:

  1. Spauda gal ir neseniai pradejo rasyti apie pasikeitusi Juozo ivaizdi, taciau mados zurnalai fb puslapiuose jau senokai dalinosi tomis fotkemis :) O as pritariu, jis atrodo puikiai :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na taip, "Facebook'e" ir keliuose mados puslapiuose mačiau ir aš, bet kažkaip labai garsiai aptariama nebuvo, kas yra itin nebūdinga mūsų žurnalistams. Beje, labai malonu,Sandra, kad skaitai :)))

    AtsakytiPanaikinti